REKLAMA
Znaleziono 1503 wyników
[Warszawa] Reklamowy gigant publicis zostaje w Platinium Business Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Reklamowy gigant publicis zostaje w Platinium Business Park
Francuski gigant reklamowy Publicis Groupe przedłużył umowę najmu w kompleksie Platinium Business P...
[Warszawa] Wiecha na Rondzie Wiatracznaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Wiecha na Rondzie Wiatraczna
Inwestor Dantex oraz generalny wykonawca projektu Rondo Wiatraczna – firma Unibep, zawiesiły wiechę...
[Warszawa] Na warszawskiej Pradze stanie Wileńska Expressartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Na warszawskiej Pradze stanie Wileńska Express
W pobliżu Dworca Wileńskiego powstanie najnowsza inwestycja mieszkaniowa francuskiego dewelopera. Os...
Centrum medyczne Pratia nowym najemcą Ocean Office Park w Krakowie [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Centrum medyczne Pratia nowym najemcą Ocean Office Park w Krakowie [FILM]
Pratia, sieć ośrodków badań klinicznych, oferująca szerszy dostęp do innowacyjnych metod leczenia, o...
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
Handel w Polsce idzie w lokalnośćartykuł
Pokaż artykuł
Handel w Polsce idzie w lokalność
W mniejszych miejscowościach rosną parki handlowe, w dużych miastach powierzchni pod handel dostarczają obiekty wielofunkcyjne i nowe osiedla mieszkaniowe. Choć galerie handlowe znów tłumnie odwiedzane są przez klientów, szczególnie w weekendy, stacjonarny handel staje się coraz bardziej rozproszony i lokalny.
SALESmanago zajmie cały biurowiec w kompleksie Ocean Office Park na krakowskim Zabłociuartykuł
Pokaż artykuł
SALESmanago zajmie cały biurowiec w kompleksie Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przeniesie swoją siedzibę do powstającego na krakowskim Zabłociu Ocean Office Park. Cavatina Holding, właściciel kompleksu, rozpoczęła już prace nad biurowcem, którego nowoczesna przestrzeń przeznaczona będzie wyłącznie dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.
To będzie najmodniejszy adres w Łodzi! Inwestycje zmieniają skrzyżowanie Piotrkowskiej i Tuwimaartykuł
Pokaż artykuł
To będzie najmodniejszy adres w Łodzi! Inwestycje zmieniają skrzyżowanie Piotrkowskiej i Tuwima
W okolicy skrzyżowania ul. Piotrkowskiej z ul. Tuwima zanosi się na serię ciekawych zmian. Inwestycja goni inwestycję i wszystko wskazuje na to, że już wkrótce będzie to okolica przyciągająca tłumy łodzian i turystów.
JYSK otworzył nowy sklep w Bielanach Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
JYSK otworzył nowy sklep w Bielanach Wrocławskich
Do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Bielany dołączyła skandynawska marka JYSK, która zajęła lokal o powierzchni 1460 mkw. Od 26 kwietnia w przestronnym salonie klienci mogą korzystać z szerokiej oferty produktów wyposażenia domu i ogrodu. Za współpracę z najemcami w Centrum Handlowym Auchan Bielany odpowiada dział komercjalizacji Nhood Polska.
Nowe wieżowce w Warszawie IIIartykuł
Pokaż artykuł
Nowe wieżowce w Warszawie III
W naszym nowym zestawieniu przyglądamy się kilku budowanym oraz niezrealizowanym wieżowcom w stolicy. Zapraszamy na film!
W Krakowie zostało otwarte Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie zostało otwarte Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon [FILM]
14 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej, około 400 pomieszczeń, blisko 100 interaktywnych eksponatów, 6 laboratoriów i pracowni edukacyjnych, ale także tereny zielone otaczającego parku i ogród na dachu – tak prezentuje się nowa siedziba Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, instytucji kultury Województwa Małopolskiego, która została otwarta w piątek 21 czerwca w Krakowie.
[Kraków] Budynek Mieszkalny, ul. Wałowa 15inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny, ul. Wałowa 15
Kraków, Podgórze, Wałowa 15
Murawa 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Murawa 2
Poznań, Stare Miasto, Winogrady
NEINVER: ponad 17 000 miejsc pracy w Europie w ciągu ostatnich sześciu latartykuł
Pokaż artykuł
NEINVER: ponad 17 000 miejsc pracy w Europie w ciągu ostatnich sześciu lat
Hiszpańska spółka NEINVER w najbliższych trzech latach planuje stworzyć na europejskich rynkach kole...
[Poznań] MTP zapełniły się mieszkaniamiartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] MTP zapełniły się mieszkaniami
Ostatni weekend października okazał się udany nie tylko dla spacerowiczów, którym dopisała polska zł...
[Warszawa]  Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperów
Międzynarodowa firma doradcza JLL analizuje rynek nieruchomości handlowych w aglomeracji warszawskie...
[Wrocław] HP GBC i Skanska Property Poland podpisują największą umowę najmu w historii obu firmartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] HP GBC i Skanska Property Poland podpisują największą umowę najmu w historii obu firm
Skanska Property Poland i HP Global Business Center kontynuują współpracę. Firmy podpisały umowę naj...
[Wrocław] Grupa Archicom konsekwentnie buduje pozycję lidera na wrocławskim rynku nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Grupa Archicom konsekwentnie buduje pozycję lidera na wrocławskim rynku nieruchomości
W półroczu 2015 r. 280 klientów zdecydowało się na zakup nieruchomości od Archicomu, czyli o 9 % wię...
[Warszawa] Deweloper ECO-Classic zakończył budowę VI etapu osiedla Hubertusartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Deweloper ECO-Classic zakończył budowę VI etapu osiedla Hubertus
Firma ECO-Classic zakończyła budowę drugiego budynku VI etapu swojej największej warszawskiej inwest...
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
REKLAMA